دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرور حاشیه های یک سالِ اخیر رضاییان/ خوب، بد، جلفِ ستاره جذاب قرمزها!

«رامین رضاییان» توانایی فنی فوق العاده بالایی دارد، شخصیتش هم برای فوتبال دوستان جذاب است. مدافع راستی که میل به تهاجم دارد، آرام و قرار ندارد، اخموست و تا حدی کاریزماتیک و جنتلمن. رامین، خیلی دوست دارد مورد توجه باشد اما این کار را به روش خودش و بدون مشورت گرفتن درست و حسابی از دیگران انجام می دهد؛ یک روز جواب تلفن برانکو را نمی دهد و سر از «ریزه اسپور» ترکیه درمی آورد. روز بعد با تانک کودتاچی ها در ترکیه عکس یادگاری می اندازد. دوباره با کلی عذرخواهی به پرسپولیس برمی گردد و بعد از کلی صبر، نوبت به بازی اش که می رسد، حسابی می درخشد، منتها دوباره حاشیه ها و خودنمایی ها شروع می شود؛ در دعوای برانکو و کی روش، غیر مستقیم طرف کی روش را می گیرد، پنالتی را اولین بار در تاریخ فوتبال ایران پاس می دهد و در نهایت بعد از یک درگیری با علیپور از تیم پرسپولیس کنار گذاشته می شود!
کد خبر : 164939

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، روزنامه خراسان نوشت: با هم چند نمونه از تصمیم های جالب رضاییان طی یک سال اخیر را مرور کنیم.



اخطار بدموقع
مدافع راست خوش تیپ قرمز ها قبل از بازی حساس فصل قبل با نفت در تابستان 95، راحت کارت گرفت و پرسپولیس به لطف شاهکار های بابک حاتمی به نفت باخت و در حالی که یک مساوی برای قهرمانی اش کافی بود، فقط به خاطر تفاضل گل قهرمان نشد. رامین در آن بازی معروف می توانست محتاط تر عمل کند.
سفر پرماجرا به ترکیه
با تمام شدن فصل، عجیب نبود که بعد از یک درخشش چشمگیر در پرسپولیس و تیم ملی، هوس بازی در یک تیم اروپایی به سر رضاییان بزند. چند وقتی خبری از او نبود، حتی جواب تلفن برانکو را هم نداد و ناگهان سر از تیمی درآورد که نه پول باشگاه های عربی را به او می داد و نه اعتبار اروپایی ها را داشت. ناراحتی هواداران پرسپولیس از او، موجی از آنفالو در اینستاگرام به راه انداخت اما رامین همچنان سعی می کرد در ترکیه هم با پیراهن پرسپولیس عکس بگیرد و خودش را پرسپولیسی بداند. با رفتن او برانکو علاوه بر ماهینی، صادق محرمی را هم جذب کرد و پست دفاع راست قرمز ها کاملاً پر شد.
بازگشت به پرسپولیس
حجم دلخوری هواداران از طارمی و رضاییان، چنان جوی برای آن ها ایجاد کرد که طارمی ترکیه را ترک کرد و به پرسپولیس برگشت. رضاییان که خیلی ها او را عامل هوایی شدن طارمی می دانستند، ماند و حتی در یک بازی دوستانه، گل قشنگی هم برای ریزه اسپور به ثمر رساند اما با گذشت زمان، رامین هم برگشت. منتها پرسپولیس و به خصوص برانکو، دیگر او را نمی خواستند به دو دلیل: اول این که در آن پست دو بازیکن خوب داشتند. دوم این که بخشش رامین می توانست پایه گذار یک رسم بد شود. در نهایت احساسات هواداران بر منطق برانکو چیره شد و رامین بازگشت، اما هفته ها نیمکت نشین بود. رامین به رغم تمام نیمکت نشینی ها، سنجیده و به دور از حاشیه رفتار کرد و حتی درخشش در دو بازی تیم ملی هم باعث نشد به ذخیره بودن در پرسپولیس اعتراض کند.
شروع پالس های منفی
رامین بعد از یک دوره طولانی نادیده گرفته شدن توسط برانکو، بالاخره به ترکیب تیم برگشت، جای پایش محکم شد و دوباره با فرار هایش گلزنی و گل سازی کرد اما اردوی خارج از کشور تیم ملی و جدال رسانه ای برانکو و کی روش، باعث شد سرمربی تیم ملی در تصمیمی عجیب، تمام پرسپولیسی ها را دیپورت کند و رفتار های عجیب رامین هم از اینجا شروع شد.
لایو و استوری بازی
رامین رضاییان یکی از فعال ترین پرسپولیسی ها در فضای مجازی است اما اوج حضور او در اینستاگرام مصادف شد با اضافه شدن قابلیت استوری و بعد هم لایو. کار به جایی رسید که حتی یکی دو شب مانده به دربی هم، رامین در اردوی تیم لایو پخش می کرد و به نظر می رسید به قیمت ارتباط بیشتر با هواداران، تمرکز لازم برای بازی را از خودش سلب کرده است.
درگیری با علیپور
پرسپولیس بعد از باخت در دربی، بازی های آسیایی را در پیش داشت. تساوی برابر الهلال، نتیجه خوبی بود اما قبل از بازی دوم و در اردو، رامین رضاییان و علیپور با هم درگیر شدند. کریم باقری کمکِ برانکو، با هر دو برخورد کرد اما علیپور نسبتاً زودتر بخشیده شد و رضاییان هنوز بلاتکلیف است؛ پیشکسوتان زیادی برای بخشش او پادرمیانی کرده اند اما برانکو ترجیح داد رابطه اش با رامین را به کاغذی تشبیه کند که بعد از پاره شدن، دیگر مثل قبل نمی شود. هر چند هنوز زود است رامین را با این توانایی فنی بالا، جزو بازیکنانی بدانیم که فوتبالشان را با حاشیه ها تباه کرده اند اما اگرچه تلخ، باید بگوییم رامین در این مسیر حرکت می کند و اگر زودتر با کمک و مشاوره پیشکسوت ها و رسانه ای های دلسوز، فکری به حال خودش نکند، در سراشیبی ناکامی های بعدی قرار می گیرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته